INDYWIDUALNE WKŁADKI ORTOPEDYCZNE

Jeśli nasze stopy potrzebują pomocy, a często niestety tak jest, to dlatego, że są zdeformowane przez m.in. noszenie nieprawidłowo dobranego obuwia. Wówczas pojawia się ból i dyskomfort podczas chodzenia. Aby zminimalizować te objawy i ustawić stopy w prawidłowej pozycji potrzebna jest indywidualnie dobrana i wykonana wkładka.

Nasze stopy są stworzone do chodzenia po naturalnych, miękkich powierzchniach, takich jak piasek czy ziemia. Niestety codziennie mają kontakt z innym środowiskiem. Chodzenie i stanie na nienaturalnych, płaskich i twardych podłożach np. chodniku lub podłodze, zmusza nasze stopy do rotacji wewnętrznej, a ich łuki naraża na spłaszczanie.
Niewłaściwe ułożenie stóp i nóg może spowodować przeciążenia i uszkodzenia innych części ciała. Taki stan niesie za sobą w konsekwencji upośledzenie prawidłowego funkcjonowania stawu kolanowego i biodrowego, a dalej zwiększa napięcie mięśniowe odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Aby wyeliminować te dolegliwości należy ustawić stopy i ciało w ich prawidłowej pozycji, czyli inaczej mówiąc przywrócić naturalną oś kończyny dolnej. Takie zadanie maja do spełnienia INDYWIDUALNIE DOBRANE I WYKONANE WKŁADKI JURTIN Medical.

ZASTOSOWANIE WKŁADEK :
  • Stopa płasko - koślawa
  • Paluch ograniczony (Hallux limitus)
  • Palce młoteczkowate
  • Bóle śródstopia
  • Bóle pięty
  • Bóle łydek, kolan i bioder
  • Bóle krzyża
  • Rwa kulszowa
  • Odciski, modzele, zwapnienia
  • Cukrzyca, RZS
PIERWSZE KROKI:

Przyzwyczajenie się stóp do wkładek może trwać kilka dni. Jeśli pojawi się jakikolwiek dyskomfort należy wyjąć je na 2 - 3 godziny. i ponownie włożyć do obuwia. Postępować w ten sposób, aż do momentu ustąpienia dyskomfortu. Wkładki powinny mieć działanie łagodzące, a nie sprawiać ból. Jeśli jednak dyskomfort nie ustępuje należy skontaktować się ponownie z osobą, która wykonała wkładki.

Wkładki można czyścić wilgotną szmatką lub prac w pralce na delikatnym programie. Można stosować także delikatne płyny antybakteryjne.