Im dłużej pracujesz jako podolog tym częściej zaczną do Ciebie przychodzić pacjenci, którzy walczą z przewlekłymi chorobami, których objawy można zauważyć także na ich stopach, czy paznokciach.

Często te problemy wpływają na komfort poruszania się, na ich samopoczucie, ale mogą także doprowadzić nawet do stanów depresyjnych, dlatego takie osoby kierują swoje kroki do specjalisty podologa, aby ten pomógł im doprowadzić ich stopy do w miarę możliwości normalnego wyglądu.

Takie osoby potrzebują specjalistycznej opieki podologa, często proszą o zalecenia dotyczące pielęgnacji domowej, zadają wiele pytań dotyczących przebiegu i czasu trwania terapii, a przede wszystkim chcą wiedzieć, czy podolog jest w stanie im pomóc.

Oczywiście mając odpowiednią wiedzę na temat poszczególnych jednostek chorobowych, ich objawów i postępowania podologicznego można w mniejszym lub większym stopniu pomóc pacjentom. Jednak istotą pracy jest właściwa wiedza na temat choroby i odpowiednie postępowanie podczas zabiegu. Jak mówi motto przewodnie osób zajmujących się medycyną: PRIMUM NON NOCERE, (“Po pierwsze nie szkodzić”)

Podczas szkolenia dowiesz się czym charakteryzuje się dana choroba, jakie są jej objawy na stopach i paznokciach, i w jaki sposób możesz pomóc pacjentowi stosując wszelkie środki ostrożności.

Specjalnie na to szkolenie zostaną zaproszone osoby, które chorują na niektóre z ww. chorób, abyś mógł spojrzeć na ich stopy i zadać nurtujące Cię pytania, które rozwieją Twoje wątpliwości i obawy.

Czas oraz koszt

Czas trwania kursu