Zastanawiałeś się, w jaki sposób różnicuje się te dwie choroby paznokci? A może jeszcze nie wiesz czym różnią się te dwie choroby i chciałbyś dowiedzieć się więcej na ich temat?

Doskonale trafiłeś! W trakcie szkolenia dotyczącego grzybicy i łuszczycy paznokci, dowiesz się wszystkiego co powinieneś wiedzieć na temat tych chorób, a także poćwiczysz w praktyce postępowanie z tego rodzaju problemami, oraz nauczysz się techniki pobierania materiału do badania i dowiesz się, co specjalista powinien zalecić pacjentowi do domu, aby wspomóc terapię.

Bardzo często te dwie choroby są mylnie diagnozowane, a jeszcze częściej mylone są ze zwykłym rogowaceniem paznokci, które nie ma nic wspólnego z tymi zmianami, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie i wiedza na temat etiologii każdej z tych chorób oraz postępowania podologicznego.

Dodatkowo większość szkoleń jest podzielona na pojedyncze tematy, tj. nauka pobierania materiału lub choroby grzybicze paznokci, albo poprostu ogólnie choroby płytki paznokciowej, w trakcie których otrzymujesz tylko ogólną wiedzę. W tym szkoleniu nauczysz się szczegółowo wszystkiego o grzybicy i łuszczycy, a także aby Twoje diagnozy były potwierdzone badaniami nauczysz się pobierania materiału do badania mykologicznego. Dzięki temu wizyta pacjenta będzie od początku do końca w pełni profesjonalnie przeprowadzona.

Aby ukończyć szkolenie w pełni przygotowanym do pracy, przygotowanych zostanie dla Ciebie jak najwięcej modeli z problemami paznokciowymi, abyś mógł zdobytą wiedzę wykorzystać w praktyce pod okiem specjalistów.

Czas oraz koszt

Czas trwania kursu